Ce mișcă e viu, ce nu… se uscă și moare. Fa aerobic

Ce mișcă e viu, ce nu… se uscă și moare. Fa aerobic

Timp de citire estimat: 3 minut(e)

Aerobic inseamna practic ca faci un efort care te duce pana la 120-140batai pe minut, si respiri adecvat, suficient oxigen. Săpre deosebire de antrenamentele anaerobe pe care le-am vazut pe internet si care sunt o tampenie pentru omul sanatos (la trup si la cap) – utilizarea unor masti reducatoare a oxigenarii, poate ca te antreneaza sa consumi mai putin oxigen, dar pune un stres enorm si nenatural asupra organismului uman care este in esenta un organism aerob, care consuma oxigen si oxideaza materia.

Exercițiul aerob regulat este vital pentru sănătatea cardiovasculară, controlul greutății și este chiar o terapie eficientă pentru depresia ușoară până la moderată. Dar prea mulți oameni renunță, se rănesc sau pur și simplu consideră că procesul este mai puțin plăcut decât ar trebui. Iată sfaturile Dr. Weil pentru a face din exercițiile aerobice o parte continuă, sigură și plină de satisfacții a vieții tale:

  1. Orice exercițiu aerob este mai bun decât niciun exercițiu aerob. M-aș bucura să vă văd făcând chiar și câteva minute, în mod regulat, dar dacă doriți să experimentați toate beneficiile, vă rugăm să încercați să faceți o activitate aerobă continuă timp de treizeci de minute pe zi, în medie, cinci zile pe săptămână .
  2. Nu uitați să lucrați până la acest nivel treptat și în propriul ritm, mai ales dacă nu ați făcut exerciții fizice.
  3. Amintiți-vă, de asemenea, că recomand o cantitate medie de activitate în timp. Nu este sfârșitul lumii dacă îți lipsește o zi sau două aici și colo. Puteți compensa mai târziu. Simțindu-vă rău din cauza lipsei exercițiului vă face mai mult rău decât lipsa.
  4. În plus față de aceste antrenamente, găsiți alte modalități de a vă crește activitatea zilnică, cum ar fi utilizarea scărilor mai des, parcarea mai departe de destinațiile dvs. pentru a merge mai mult și efectuarea mai multă muncă fizică în loc să o delegați altora.
  5. Dacă faceți mișcare cu alții, încercați să nu faceți acest lucru competitiv. Gândurile competitive anulează unele dintre beneficiile exercițiilor fizice, în special asupra sistemelor și emoțiilor cardiovasculare și imune. Dacă nu puteți evita gândirea competitivă, exersați singur.
  6. Sporturile competitive, cum ar fi racheta, handbalul și tenisul nu sunt înlocuitoare ale activităților aerobice, cum ar fi mersul pe jos, alergarea și ciclismul . În sporturile competiționale, munca aerobă este mai degrabă de natură stop-and-go decât continuă. Este un efort regulat și continuu care tonifică cel mai bine sistemul cardiovascular.
  7. Încălziți-vă întotdeauna înainte de a intra în plină desfășurare a activității aerobice. Cea mai bună încălzire este o versiune încetinită a activității pe care urmează să o efectuați. De exemplu, mergeți, alergați sau mergeți cu bicicleta în mișcare lentă. Veți vedea mulți oameni care se întind ca o încălzire, dar acest lucru nu pregătește mușchii pentru exerciții aerobice, precum și mișcarea lentă.
  8. Oferă-ți câteva minute de răcorire la sfârșitul activității. Repetați aceleași mișcări cu mișcare lentă.
  9. Dacă nu ați făcut niciodată mișcare, faceți un control medical înainte de a începe un program de exerciții. Dacă aveți antecedente de probleme cardiace sau hipertensiune arterială sau antecedente familiale puternice de astfel de probleme, este posibil să faceți un test de stres cardiac.
  10. Fii atent la corpul tău! Întrerupeți exercițiul dacă aveți dureri neobișnuite.
  11. Opriți imediat exercițiile fizice dacă aveți amețeli, amețeli, leșin, dureri în piept sau dificultăți de respirație. Obțineți imediat un control medical.
  12. Ritmul cardiac și respirația trebuie să revină la normal în decurs de cinci până la zece minute după încheierea exercițiului aerob. În caz contrar, faceți un control medical.
  13. Nu faceți mișcare dacă sunteți bolnav. Așteptați până vă simțiți mai bine, apoi reluați treptat. Nu vă faceți griji cu privire la pierderea fitnessului; se va întoarce suficient de repede. Exercițiul fizic intens la debutul bolii vă poate face să fiți mai bolnav mai mult timp.
Daniel Ganea
Vino cu mine

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × 1 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

 ConsultatiiLaDomiciliu.ro
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com